Varukorg:
0 st - 0,00 kr
Du har inga varor i din varukorg.

 

ALLMÄNNA KÖPVILLKOR 

PRIVATKUND

 

 

Allmänt

Om du är under 18 år måste du ha målsmans tillstånd för att beställa hos oss. Fakta- och prisuppgifter lämnas med reservation för eventuella tekniska såväl som typografiska felaktigheter. Det är kundens ansvar att se till att alla leveransuppgifter som angivits vid ordern är korrekt. Alla försök till bedrägeri polisanmäls.



Betalningsalternativ

Vi tillhandahåller betalningstjänster via Klarna och DIBS. Du som kund kan erbjudas ett flertal olika betalningsmetoder som faktura, kontokredit/delbetalning, kortbetalning eller banköverföring. Inga bank- eller transaktionsavgifter tillkommer. Väljer du dock att betala med faktura så tillkommer en fakturaavgift. 

Behöver du hjälp med att lägga en order? Kontakta oss på info@brilliantsmile.se eller 0771-414141 så hjälper vi dig.
 


Priser

Alla priser är angivna i SEK inklusive moms.
 


Person- & betalningsuppgifter

Brilliant Smile Sweden hanterar köparens personuppgifter i enlighet med Personuppgiftslagen (PUL) och lämnar aldrig ut dem till tredje part. Hanteringen av kortuppgifter sker hos vår samarbetspartner Dibs, en PCI-certifierad betalväxel. Samtliga transaktioner hos oss är krypterade med högsta möjliga säkerhet och Brilliant Smile Sweden ser aldrig köparens kortuppgifter.

 

 

 

 

 

 

 

Frakt & leveranstid (inom Sverige)

För order som vi mottagit före klockan 13.00 skickas från oss samma dag (gäller helgfria vardagar) och levereras inom 3-5 arbetsdagar.


 

Kvitto & Orderbekräftelse

När du lagt en godkänd beställning så erhåller du ett e-postmeddelande som gäller som kvitto och orderbekräftelse. När vi sedan skickat ut ditt paket så får du ytterligare ett e-postmeddelande som talar om att paketet lämnat vårt lager. Tillsammans med din leverans får du sedan ett papperskvitto. Om du inte fått en orderbekräftelse inom 30 minuter, vänligen kontrollera att din e-mejl adress stämmer och meddela oss så skickar vi om bekräftelsen. 
 


Tvist

Vi följer Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer vid eventuell tvist.
 


Ångerrätt, Reklamation & Avbeställning

Vi följer Konsumentverkets rekommendationer för e-handel. Konsument har på sin sida lag om konsumentskydd vid distansavtal m.m. Den närmare anger, i vissa fall rätt att frånträda ett köp genom att lämna eller sända ett meddelande om detta inom 14 dagar från den dag du tog emot varan eller en väsentlig del av denna. 


» Läs mer om din ångerrätt här.

 

 

 

 

 

Övrigt

Om våra produkter har köpts hos en icke-auktoriserad återförsäljare kan vi inte garantera produktens innehåll. För att vara säkra på att ni köpt den hos en auktoriserad återförsäljare eller att ni blekt tänderna hos en auktoriserad klinik kan dubbelkolla på vår sida för återförsäljare eller höra av er till vår kundtjänst. Brilliant Smile Sweden är inte ansvarig för oförutsedda omständigheter som står utanför vår kontroll.